Sova,sova,sova!

Godmorgon.... Eller jag menar goddag...
Vaknade precis. Gud de senaste dagarna har jag sovit jättemycket. Typ 11 timmar per natt.
Måste verkligen börja vända tillbaka dygnet nu eftersom skolan börjar på tisdag. Typ ställa klockan på 09.00 eller nåt. Jag somnade vid 02.00 igår och vaknade 13.10 idag. Trotts att jag vaknar vid den tiden och har sovit så pass mycket så måste jag nästan tvinga mig att gå upp ur sängen. Inte bra!
 
Aja just nu är jag hemma sjävl med katten. Anna är på bio med nån kompis och mamma... Är någonstans...
Har bara slappat de senaste dagarna. Bara legat och degat (rim!) i soffan typ.
Men idag blir det ändring på det! Ska städa rummet. Verkligen till grunden, typ damma och en massa annat. Och den här gången ska jag plocka undan ALLT skit som ligger på golvet eller skrivbordet!
Slänger in ett inlägg lite senare! BYEE!
 
 
O.L.D.P.I.C.T.U.R.E.!!!!!!!!
Använder mammas data så det finns inga nya bilder tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0