JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon är det skola igen... VILL INTEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det har varit så oerhört skönt med jullov och vill verkligen inte att det ska sluta! Skulle göra nästan vad som helst för att få en vecka till...
 
Min dag dåra...
Åkte till Haninge Centrum vid 10-tiden i morse och sökte jobb på Taco Bar och Subway. Sen åkte jag till Pizza Hut och sökte där oxå. Alla tre resturangerna ville ha mitt CV och kommer möjligtvis få sommarjobb på Pizza Hut och Taco Bar. Är rätt osäker på Subway. De lät inte sådär jätte intresserade precis hehe.
Sen träffade jag Johanna, farmor och lilla Ayla vid handenterminalen och gjorde nåra ärenden. Sen knatade vi hem till Johanna och jag gosade en massa med skruttisarna. GOS!!!
 
Tror jag ska gå och sova snart... Vill somna lite i tid ikväll eftersom det är skola imorrn.
Hare bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0