YIPPIE!

 
Ser ni!? Visst blev det bra?
När vi kom till salongen så fick jag och mamma gå in i ett litet rum. Amanda, Anna och pappa satt kvar utanför och väntade. Sen skulle hon rita ut där den skulle vara. Jag var så sjukt nervös och sen när hon skulle ta piercingen fick jag små panikattacker. Fast sen blundade och jag slappnade av. Sedan hörde jag att hon tröck på avtryckaren på ''pistolen'' och då skrek jag! Fast jag kände ingenting... Och då fick jag en chock haha. Förväntade mig ju att det skulle göra sjukt ont och så gjorde det inte det. Så några sekunder efteråt så kunde jag varken andas eller prata normalt. Det var nog en av de läskigaste grejerna jag gjort. MEN DET GICK BRA!!!!
 
Sitter nu hemma hos Amanda. Ska sova här ikväll. Vi ska gå iväg till Ica Maxi och handla lite gott. MYS!
Vi hörs imorgon! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: JOSSAN!

Grattis! :D Härlig din blogg är c:

2012-10-04 @ 22:00:50
URL: http://jozzana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0