She move it she move it!

Halloj alla fina!
Har precis kommit hem från dansen. OOOH vad jag älskar att gå dit! Våran grupp äger och det är skitkul!
Så har dansat av mig alla problem från veckan.
Måste göra lite matte och läsa lite NO sen... BORING! Gud vad jag hatar att göra läxor på helgen...
 
Ni vet väl att det är första avsnittet av williams lista idag va? William spetz har ju fått en egen humorserie. Börjar kl 19 på svtplay! Jag ska absolut kolla! Taggad wieee!
 
Nu är det bara 6 dagar kvar till jag ska ta näspiercing... OMG Är så jävla rädd... Fast det är ju såklart värt det. Men gillar inte tanken på att hon ska skjuta in den i näsan. Känns som det kommer göra asont. Aja jag får hålla mamma i handen så det går nog bra haha!
 
ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0