Everything is beautiful, but being beautiful isn't everything!

Godagens!
Har egentligen inte tid att blogga, har en massa plugg inför NO provet imorrn.
Men jag kände att jag måste uppdatera lite.
Dagen har varit bra. Hade två timmars körrep + dansrep efter det.

Japp, eftersom jag var hos tandläkarn igår när provet var så ska jag göra det imorrn. men har inte så stor panik. Mamma har ritat och skrivit på några papper för att underlätta lite. Men jag fattar allt mycket mycket bättre så det är superbra!

NU ÄR DET BARA TVÅ DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER 15!!!!!!!!!!!!
Hehe... Undrar hur det kommer kännas... Antagligen ingenting efter som det bara gått yttligare en dag av mitt forever alone liv.
Haha.


Kommentarer
Postat av: johanna

Älskade fina Linnea..Kram

2012-05-10 @ 09:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0