Slappsöndag!

Goddagens!
Har inte gjort nånting idag.. Haha. Gick upp vid 11-tiden och käkade frulle.
Anna gick iväg till centrum och fikade med Johanna så jag och pappa kollade på The Stig-Helmer story.
Den var verkligen inte så bra som jag hade hoppatts. De andra filmerna med honom är ju oftast ganska roliga. Men den här var liiiite tråkig.

Börjar verkligen kännas att det snart är sommarlov. Och då syftar jag ju absolut inte på det jättesuperduperunderbara sommarvädret vi har... Utan på att vi har en massa teemadagar och studiedagar. Vi har typ inga läxor kvar heller. Det är sååå skönt. En av anledningarna att jag bara kan ligga och inte göra nånting.
Thats life föfan!


Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Vilken fin bild & blogg du har fått Linnea! Vem fixade den? :)

2012-06-03 @ 18:13:10
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Allt bra?

2012-06-03 @ 18:35:37
URL: http://lovisasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0