Nya blogg.se ???

Godkväll! Gick precis in på blogg.se och tänkte göra ett litet inlägg... Men what the fuck har hänt? Fattar typ ingenting... haha.
Man kan typ inte göra vanliga inlägg längre utan bara snabbinlägg.. Kanske är bättre men måste verkligen vänja mig haha.
Statistiken har förbättrats lite grann de senaste dagarna. GOODIE Välkomna alla nya besökare!

Har varit ute med syrran och låssaskusse Linn nåra timmar. Var först hos henne och åt.
Sen gick vi ut och lekte burken... Typ aslänge sen jag körde det... Haha men kul är det!

Imorgon ska jag upp typ halv åtta och nån timme senare ska jag och Nora dra till pressbyrån och fixa busskort och sen bär det av till Elsa där vi ska käka lunch. Sen blire GRÖNAN!!!
Åh är så taggad! Kanske ska våga mig på insane...?
haha kanske inte men ska fundera på det...

Natti! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du trycker högst upp till vänster på den gröna figuren bredvid själva "blogg.se"- märket så kan du göra vanliga inlägg! ;)

2012-06-19 @ 23:01:21
URL: http://herenya.blogg.se
Postat av: Jessica

Om du trycker högst upp till vänster på den gröna figuren bredvid själva "blogg.se"- märket så kan du göra vanliga inlägg! ;)

2012-06-19 @ 23:01:42
URL: http://herenya.blogg.se
Postat av: Elsa

Snälla :D

2012-06-19 @ 23:02:12
Postat av: Alva

KLART DU SKA ÅKA INSANE!!!!!! hihi ;)<3

2012-06-19 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0