Nej men hallå???

Godkväll!!!
Jaa här är jag igen... Jag som inte har orkat gå in på datan på typ tre dagar??? Haha lite duktigt ändå!

Vi börjar med skolavslutningen!
Har höjt mig i alla ämnen utom fem! Har tillochmed fått A i spanska!
Så betygen är jag urstolt över!
Efter skolavslutningen drog jag och finfina tjejorna till rudan och grilla/bada/Hade allmänt trevligt O.s.v.

Har varit med farmor och Calle idag. Och imorrn ska jag till Nattah och sova där.
Som vanligt vet jag inte vad vi ska göra... Men förhoppningsvis blir det fint väder.

Känns verkligen hur könt som helst att ha sommarlov. Om två månader är vi störst i skolan! Kul men samtidigt vädligt sorgligt med tanke på att det bara är ett år kvar med den underbaraste klass som finns!
Ush vad hemst nästa skolavslutning... Fy fan vad jag kommer böla!
Ah faan får inte tappa kontakten med de personerna som har kommit mig nära...
Nej men ush nu låter jag som värsta.... Nånting.. Men jag skriver bara av mina innersta tankar och lägger till lite författarstuk! Haha.

Men puss och kram på er!



Fina tjej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0