Would you be my valentine?

Glad alla hjärtans dag!
Inte så mycket stämning i skolan dock.. Fick inga hjärtan. Inget godis heller för den delen.
Men fick ett paket kindermaxi från mamma!
Ska kanske iväg och gymma med Nora och Alva sen. Beror på om de får plats på spinningen eller ej. Annars så gymmar jag med dom på torsdag.

Har typ bildtorka.. Måste ladda upp min systemkamera men tills dess så blire gammla bilder.


Kommer ihåg att jag blev sjukt nöjd med bilderna jag tog på den blomman i sommras!
En av de finaste blommorna jag sett i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men linnea ska du fråga fler om Would you be my valentine? xD hihi

2012-02-14 @ 16:20:32
URL: http://imida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0