Dan före dan före dopparedan!

Godmorgon! Vaknade för en timme sen typ. Har duschat och målat naglarna röda, lite juligt sådär.
Morfar kommer idag och firar tidig julafton. Har varit ett riktigt roligt barnbarn och önskat mig bara pengar. Många klappar under granen till mig... Hehe.
Ska vänta tills nagelacket har torkat och sedan börja fixa iordning mig. När jag hittar kameraladdaren till systemkameran så ska jag uppdatera bloggen med en massa nya bilder!
 
Ni som har svårt att hitta julklappar till pappa/brorsa så har jag ett tips! Det brukar ju alltid vara lite svårare att hitta klappar till killar haha. Men kolla STADIUM eller INTERSPORT. Där har dom en massa shorts/badbyxor till sommarn. Sånt brukar alltid funka bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0