Inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Gud är helt slut efter den här dagen på musik kollot... Jag som trodde att det skulle va folk i samma ålder där men näedå... Jag var typ äldst! Det var typ bara folk som va 12-13 år och sen några småungar på 3-9 år typ... haha weird... Men vissa saker var ju lite småbarnsliga som uppvärmningarna till dansen och så. Men bättre än att sitta hemma i alla fall! Vi fick Beat it som vi ska sjunga på uppvisningen oxå. och jag fick ett solo! Yippie!
 
Imorgon börjar vi 09.00 igen. Men på söndag är vi lediga så då ska jag till Amandas konfirmation i kyrkan och sen hem till henne för att fira konfirmationen och hennes födelsedag. lite sent men ändå.
 
Vi kanske hörs senare!
 
 
Tänkte kanske ha den här klänningen på konfirmationen. Tror nog det blir bra! Ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0