Nu så...

Nu ska jag komma igång med bloggningen igen!
Har haft fullt upp förra veckan. Har varit på fest och lite så i helgen.
Tänkte blogga igår... men då ska ju hela blogg.se fucka upp sig så inläggen försvann hela tiden.
Så när jag hade gjort om inläggen ca 5 gånger så gav jag upp tillslut.
Imorgon ska vi bada på gympan. Tror vi ska hålla på med livräddning. Det är så himla kul!
Haha.
Idag så fick vi vara kvar i skolan till typ halv sex.. YAY!
Vi skulle spela in ett par låtar till konserten som extra bakgrund eftersom de flesta dansar till dom låtarna.
Hade håltimme sista lektionen oxå så vi satt i skolan från 13.40 till typ 16.00.
Vi visste inte när vi skulle börja så ingen vågade gå hem..
Lite fail. Hade skit ont i rumpan efteråt. hade ju suttit på en bänk i typ två timmar. Efter skolan åkte jag med Nora och Alva till centrum och kollade lite bikinisar och underkläder.
Såg två bikinisar jag ville ha!

Bara för det så hittar jag inte dom på cubus hemsida men ni får se dom när jag köper dom!
Så nu vet ni i alla fall att jag är tillbax!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0