Maxim teatern!

Gjorde nästan klart dansen idag! Vi ska ha uppvisning på Maxim teatern!
Hur coolt är inte det liksom?
Men nu är det uppehåll i två veckor... Först är det påskhelgen och sen är det lov.
ÅH vad jag kommer sakna att dansa!

Efter dansen åkte jag direkt till Johanna och Calle och käkade lite middag där.
Det var jättemysigt att få träffa dom. Har inte träffat dom på typ 1,5 vecka... Haha kanske inte så lång tid för er men för mig är det det.. Haha.

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen.
Det blir förmodligen mycket roligare eftersom jag inte är sjuk haha.
Börjar vid 08.000 och slutar nog vid 15.00. Sen drar jag hem till pappa. Måste ge mig på engelska uppsattsen oxå den här veckan.. Haha men har verkligen ingen lust till det... Aja kan ju börja lite i alla fall.

 

Haha vad längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0