LYCKAT!

Kvällen blev så lyckad igår!
Det var jättemånga som kom och vi har nog tjänat in en massa pengar. Men det var några skitungar som krävde pengarna tillbaka bara för att dom ville gå efter tio minuter..
Då kom jag, Elin och Ida på en sak som jag körde med direkt!
'' Det är som att läsa en tidning och sedan lämna tillbaka den ''...
Haha jag envisades med att säga den till killarna. Men dom fatta förståss inte.

Idag ska vi till mormor och morfar. Dom ska fira Anna som fyller år på onsdag. Vi hittade ingen bättre dag att fira på så det blev idag.

På måndag ska jag träffa Nattah! Åh vad jag har saknat henne. Har liksom inte träffan henne på evigheter.

Nu ska jag kolla på ''Frestad'' Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0