Handbollsfreak?

Har varit med Amanda hela dagen idag.
Det var jätteskoj och träffa henne. Vi kollade på sverige - Makedonien i handboll. Först var jag inte särsilt intresserad...
Men såklart slutade det med att jag oxå satt och skrek med Amanda.. Jävla muppar asså..
Haha.

Men igår var jag ju med Nora i centrum.
Hittade ett par jättesöta sommarskor men kilklack!
Ska köpa ett par andra skor imorrn eller i övermorrn förhoppningsvis. Så då får ni bilder på dom.

Anna och mamma ska se hungerspelen imorgon och eftersom jag redan sett den så ska jag gå till Johanna ett tag.
Har sköpt en påskpresent till Calle.. Haha hoppas han blir glad!

P.S Följ Linnetf på instagran! Följer såklart tillbaka.




Min lilla bulle! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0