A big bed!

Yes äntligen har jag fått en större säng!!! Kanske inte jättestor men den förra var 90 cm och den jag fick nu är 1.05cm :D
Och en skitshysst låda till oxå som man kan ha under sängen..
Och där förvarar jag nu byxor, tights och min gamla teservis..
Jag drack kaffe ur den när jag var typ 5-6?
Haha.
Idag blir det träning :)
Och imorrn äre fredag!
Då ska vi hämta hem vår kära kisse!
Mamma har ju varit i barcelona och vi kan inte ha spike hemma hos pappa för andreas är allergist :(
Så Emma har fått ta honom istället :) Men imorrn hämtar vi hem honom!
Saknar min brorsa från en annan morsa! ;)


Vet inte om jag la in den här headern nån gång på min förra blogg..
Men den vart väldigt fin tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0