You just need a highfive... In your face... With a chair...

 
 Nämen goddagens!
Våra två sista lektioner idag var inställda så slutade vid 13.30. Har ganska nyligen kommit hem till Johanna och Calle. Johanna har gått och lagt sig ett tag och Calle sover. Johannas mage börjar bli jättestor. OOOH vad jag längtar tills lilla Ayla ploppar ut.
Bara 2-3 månader kvar nu..
 
Ska ta livmoderhalscancer-sprutan idag. Känner mig inte sådär jättetaggad. Hoppas jag får nån godis av mamma sen... Eftersom hon vet att jag inte gillar sprutor så brukar jag alltid kunna tjata till mig nån chokladkaka eller liknande... Hehe.
 
BARA 5 DAGAR KVAR TILLS NÄSPIERCING! OMG!
 
 
Min lilla ängel! Tack för att just du finns!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0