Sjuk.... IGEN!

God eftermiddag/kväll allihopa!
Hur är det med er? Haft en bra dag?
Det har i alla fall inte jag... Började med att jag gick upp vid 07.00 och faktist kände mig ganska pigg. Men i skolan började jag få väldigt ont i huvet och blev bara hängigare och hängigare. Så det slutade med att skolsyrran ringde till pappa och sa att jag skulle gå hem. Och vi som har skolfoto imorrn... Ska gå till skolan och ta fotot och sen gå hem igen. Kul att man ska se ut som en jävla sjuk blekis sista skolfotot med min fina klass...
Okej nu låter det som att välden ska gå under för mig och det gör den ju naturligt vis inte... Haha.
 
Men ikväll blire x-factor med familjen och jag tror att det är det här programet där jag, Alva och nora är med... Vi sitter på typ 3 raden längst fram! Håll utkik gott folk!
 
 
Föresten... Ska jag börja göra videobloggar??? Tänkte att det kunde va en kul grej liksom... gjorde ju det förut men var ju så otroligt tråkig så slutade... Men vad tycker ni??? KOMMENTERA!!!
 
12 Dagar kvar till NÄSPIERCING!

Kommentarer
Postat av: Linn <3

Nej börja inte vlogga snälla! <3

2012-09-17 @ 19:13:40
URL: http://linnlindevall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0