Väldigt intressanta saker...!

 
 
 
 
Har suttit barnvakt ikväll åt Calle. lite tjurig va han allt när han skulle sova men det fick man leva med. Gullungen!
Juste!!! På engelska lektionen så gjorde jag min ''prat'' prov. Jag skulle prata om Beyonce och Justin bieber. Hade tagit reda på en massa fakta och så skulle jag säga vad jag själv tyckte om dem. I alla fall så fick jag A på den uppgiften! Åh blev riktigt stolt! Ska verkligen rikta in mig på att höja mitt B till ett A den här terminen. Weho!
Och så har jag NO-prov imoron om ekologi... Önska mig lyckatill!
 
Imorgon blire Haninge centrum med Nora efter skolan. Och sen ska jag bara vara hemma resten av kvällen och ta det fett med chill! Lät lite gangster där va??? Haha puss och Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0