Helvetes vecka!

Förlåt för en jävligt sugande uppdatering!
Men gud har asmycket läxor och skit den här veckan...
1. Lab.rapport som redan är väldigt försenad...
2. Stor engelskauppsatts om hur människor överlever ondska som ska in på fredag.
3. NO-prov om atomer och joner på torsdag.
4. Spanska-prov på fredag.
Så har haft en jävla massa att göra typ...
Har i alla fall suttit i biblioteket idag i ca 1,5 timme efter skolan oc pluggat och ska göra det samma imorrn. Var hemma hos Johanna och Calle ett tag nu på kvällen oxå. Vi åt pizza och bara hade det mys.
 
Nu är det konsert om en vecka och jag har fått solo på en låt som heter Seasons of Love! Jag hoppades att få solo på den låten när jag gjorde audition till den! Happy girl liksom.
 
Börjar 09.10 imorrn vilken betyder att jag kan gå upp vid 08.00 tiden på morgonen. Så skönt med sovmorgon!
Aja måste plugga vidare! HÖRS BABES!
 
 
Sååå bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0