En väldigt tråkig rubrik!

Hunddagiset som jag och pappa var och kollade på hade ingen plats för sommarjobbare... Men vi ska kolla på det i trollbäcken oxå. Så hoppas på att jag får lite tur där i alla fall.

Tog bussen till amanda för ett tag sen. Vi har precis käkat och nu vet jag inte vad vi ska göra.
Åker hem nån gång ikväll och imorgon är det väl inte så mycket planerat.

På onsdag däremot så blire grönan med Nora, Alva och Elsa. Vi ska vara där vid tolvtiden kan jag tänka mig.
Sedan på kvällen åker alla hem och sover hos Elsa.
Så det blir riktigt mys pys!

Nu ska jag dra..! BYE!


Kommentarer
Postat av: Sanna A

Vart var det ni badade? :)

2012-06-21 @ 19:44:50
URL: http://www.kurden.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0