GÖTEBORG!

Nu är jag tillbaka! Kom hem vid 00.00-00.30 inatt.
Tänkte skriva ett litet inlägg nu om hur det var där!
 
Tåget gick 14.07 i fredags. Fick sitta ensam på två platser. Asskönt! Då kunde jag ju breda ut mig hur mycket jag ville.
Vi kom fram nån gång vid 18-tiden. Hotellet var jättefint. Jag fick sova med Jennifer och jennifer.... Haha lite jobbigt när man skulle ropa på dom. Superbra rumskompisar förutom att jennifer 1 gillade spegeln lite för mycket!
Första natten var inte så jättebra. Vaknade ett par gånger och sådär. Men de andra nätterna var superlugna. Varje morgon skulle vi mötas kl 07.00 nere i lobbyn för att äta frulle... Alla var väl inte sådär jättelyckliga över det. Men det funkade.
 
Jag hade inga grenar förns på måndan. Så jag fick två dagar ledigt. Satt och kollade på alla andra som tävlade.
En tjej i min grupp kom med i topp 10 listan för sveriges bästa släggkastare! Det var ju inte alla som tävlade hela tiden så hade ju såklart sällskap. Köpte en ''världsungomsspelen'' tröja med mitt namn som de tryckte på!
Vi gick på Liseberg på lördagkvällen. Det var första gången jag var där och det var så grymma attraktioner!
 
På måndan skulle jag tävla i både längd och kula. Men längden var jättesent på eftermiddan och eftersom vi skulle gå till tåget vid 17.00 så fick jag stryka mig. Men jag satte personligt rekord med 3kilos i kula faktist!
 
På tåget hem hamnade jag med värsta bästa gänget! Jag, Alexandra, Elin och Carro hamnade vid fyrasätesstolarna (Eller var man nu säger...) Och brevid satte sig Pelle, Jonas, Åsa och Robban (Tränare). Vi hade lite allsång och sådär... Haha det var så grymt kul!
Blev lite övertrött på slutet... Hehe.
Sen var det dags att gå av när tåget hade kommit till centralen.
Och där tog vi sista gruppbilden för den här gången!
 
Världens bästa lag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0