Dag 6. En bild på din/dina idoler!

Jag lyssnar på nästan all musik! Pop, Hiphop m.m. Det jag däremot har lite svårt för är shlager. (stavning?)
Är inte så mycket för det.
Har älskat musik sedan barnsben och det är absolut inget jag tänker släppa i första taget.
 
Christina aguilera! Dels för hennes jättebra låtar. Men det jag ser upp till är att en sådan stor röst kan få plats i en liten kropp. Hon kan variera sin röst vilket jag tycker är ganska viktigt, annars blir det tjatigt.
 
 
Beyonce! Jag diggar hennes låtar sjukt mycket. Hon har en otrolig röst! Hennes röst klarar av riktigt höga toner och även låga.
Hon gör väldigt olika låtar. Ballader, hiphoplåtar, poplåtar.
 
 
Nicki Minaj! Hon kör sin egen stil med både sång och rap. Hon har inte världens bästa röst men hon har en riktig power i sina låtar. Riktigt kaxig!
 
 
Taylor swift! Till skillnad från de andra tre ovanför har hon inte samma kraft i rösten. Men hon har en riktigt ungdomlig röst och det är det jag gillar. Hon har variation i rösten och har en superfin falsett!
 
 
 Jag har många manliga artister som jag gillar oxå. men anledningen till att jag bara har skrivit tjejer är för att jag mest ser upp till deras röster och inte låtarna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men jag då, trodde ju att jag var din idol. Fast du är förlåten, du kanske inte hade någon bild på mig.. För det var väll den enda anledningen till att du inte valde mig va?
;)

2012-07-10 @ 21:06:22
URL: http://slil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0