Ett sms på morgonen betyder inte ''godmorgon'' utan ''Jag tänker på dig direkt när jag vaknar''

Shohoo!!!
Är hemma från skolan nu.
Jag och Nora tog 34:an och gick av vid söderbymalmsskolan där det finns ett dagis.
Och all snö har ju smällt bort nästan. Men då var det två små tjejer som kom ut med varsin stjärtlapp och så skriker den ena till den andra: NU SKA VI ÅKA SÄRTLAPP!!!
Hihi det var så gulligt!
Ska ju på styrketräning ikväll... Känner inte direkt för det men det känns nog bättre när jag väl kommer igång.
Slutar ju så sent på träningen på torsdagar så är ju inte hemma förns halv tio...
Aja det är ju fredag imorrn så det får gå!


Kommentarer
Postat av: moa

ett tips om du vill ha flera läsare... skriv om intressantare grejjer! och har en roligare bakrund på bloggen! ta det här som ett tips! :)



//moa du har gjort header till

2012-01-20 @ 16:33:10
URL: http://you know

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0