Shopping ska det bli!!!

God morgon!
Vaknade vid 10 tiden och började fixa på min jul nageldesign! Ni får bild sen på resultatet. Det kommer bli så fint!
Förhoppningsvis hihi.
 
Morfar var ju här igår och jag som bara hade önskat mig pengar fick 1000 kr av morfar och 300 kr av morfars pappa.
För de pengarna ska jag köpa nytt objektiv till kameran! Äntligen. Har ju sagt att jag ska köpa ett i typ 1,5 år nu haha.
För de andra pengarna jag kommer få av alla andra släktingar ska jag shoppa loss för! Behöver verkligen uppdatera min garderob asså. Måste rensa där. In med det nya och ut med det gamla liksom!
 
 
Den här skjortan ska få ett litet hörn i garderoben! Så snygg! Finns i rött och svart också på Gina Tricot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0