Trapped in my room...?

God förmiddag eller vad man säger...
Börjar med att berätta om de senaste dagarna. I tisdags åkte jag och Alva till Elsa. Vi tog en lång shoppingrunda i stan och sedan blev det kinamat. I Elsas rum finns ett fönster där man kommer direkt ut på taket på hennes lägenhet så vi tog med filtar och kuddar och satt där ute till 04.00-tiden på morgonen. Igår fortsatte shoppingrundan lite grann men jag och Alva åkte hem vid 19-tiden. Har haft två underbara dagar med mina homies.
 
Mina grannar håller på att renovera sitt badrum och när det borrar låter det ashögt! Som om dom va i vårat badrum och höll på. Och stackars katten med sina känsliga öron. När jag skulle bära in honom i mitt rum så fick jag värsta rivsåret på armen. Han var helt vettskrämd! Men i mitt rum låter det inte lika mycket så jag, anna och spike ligger och kollar på tv. Japp det är min dag det... Trapped in my room...
 
 
Angående den nya designen så är den tillfällig. Tänkte lägga ner ganska mycket tid på att få bra färg och bilder till den nya! Vet inte när den kommer men det märker ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0