I'm a bad bloggare!

 
Godkväll allihopa!
Jag vet att uppdateringen har sugit men har haft annat att tänka på. Är ju inne på min andra skolvecka så försöker vara lite koncentrerad eftersom vi nu har börjat med helt vanliga lektioner.
Skolan har varit bra än så länge fast schemat är inte så roligt. Slutar 15,30 på fredagar! USH!
 
Sökte jobb på mcdonalds igår! Jag och mamma satt och skrev in en massa saker på deras hemsida som vi senare skickade in. Nu väntar vi på mail eller att dom ska ringa. Vill verkligen ha jobb där! Hoppas hoppas!
 
Har inte så mycket att berätta om de senaste två veckorna... Har inte hänt så himla mycket.
Men nu är jag igång igen med bloggandet! Pöss på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig, finest Linnea. Har åxå mycket med jobb och Dagis men snart hoppas jag att vi kan hänga lite om du vill.Puss söt!

2012-08-28 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0