Don't cry, just say fuck you and smile!

Rubriken kräver ju fan en applåd...? Eller hur? Like a boss liksom...
Haha ne skoja.
Godmorgon mina vänner!
Uppvisningen i tisdags gick ganska bra. Bättre än väntat haha.
Amanda sov ju hos mig den kvällen och dagen därpå åkte vi till H centrum och jag köpte ett par svarta jeans och en tröja. Ni kommer få bilder på allt jag köpt på senaste tiden!
Hursomhelst efter ´centrum åkte vi hem till henne och satte oss ute i solen och läste veckorevyn. Det var riktigt mysigt och har nog fått lite färg! Sen kom hennes kompis Alexandra. Hon var supertrevlig! åkte hem med 21.30 bussen.
Två riktigt bra dagar tycker jag!
 
Vad händer idag då???
Ska träffa Nora nån gång vid 12-tiden. Vet inte vad vi ska göra än men vi lär väl komma på nåt efter vägen.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt Calle. Han har precis klippt sig och fått hockeyfrilla! SÅ SÖT!
Ska fota så att ni får se!
 
Ha det gött så hörs vi sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0