HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Fick gå hem tidigare från skolan idag, känner mig jättehängig.
Men imorrn på gympan ska vi ha dans, vilket jag verkligen inte vill missa så måste verkligen vila upp mig tills imorrn.
Men både mamma, anna och calle har varit sjuka när jag har varit med dom så inte helt omöjligt att jag skulle insjukna. Men på onsdag kommer jag gå till skolan oavsett om jag är helt död eller inte. Då är det audition till dansgrejen till konserten. Jag MÅSTE va med då!
Aja nu ska jag inte slänga ut nå mer negativa tankar..
Bye!


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Vad gör du imorgon då på alla hjärtans dag ? :)

2012-02-13 @ 15:47:39
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0