Some plugg!

Halloj!
Började inte förns nio idag så hade sovmorgon... Ändå så var jag sjukt trött...
Haha.
Efter skolan följde jag med Nora och tog spruta. Hon var helt lugn. Det var mest jag som satt brevid och tyckte att det var obehagligt att sitta och kolla när den där saken stack in genom hennes arm. Ush!
Sen satt vi hemma hos henne och pluggade i typ 1 timme. Vi har SO-prov på fredag. Hela klassen kommer nog få IG... Han har para pratat om alla saker sen vi började med SO:n. Inte en enda anteckning typ så vi får gräva låååååångt bak i huvet och försöka hitta det han har pratat om.
Så har lite panik...
 
På lördag följer Amanda med när jag ska ta näspiercing. Skönt med lite stöd från bästis oxå.. Oh vad jag längtar! Känns som om lördag är jättelångt bort... Fast bara 4 dagar kvar!!! YEY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0