Träning? NÄEDÅ!

Jag som hade tänkt träna idag... Men näedå. Istället blir det ett par timmars plugg! Fick tillbaka engelskauppsattsen idag. Fick C. Visst det är väl bra men vill verkligen höja mitt engelska betyg från B till A Så jag frågade om jag kunde göra om det. Min lärare sa att den i såfall måste vara inlämnad imorgon på lektionen... Amen dåsa... Råplugg nu då med andra ord. Det går nog bra!
 
Hur är det med er då? Bra? Skönt att höra!
Har varit en bra dag men har varit så jävla trött. Måste lägga mig tidigt ikväll. Fast den meningen är ju rätt standard för mig haha. Går alltid och lägger mig sent ändå. BAD GIRLLLLL!
 
Saknar kommentarer! Det blir så mycket roligare att blogga om man får respons! PLZ!
Pööösss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0