Taggad för imorrn!

Godkväll alla läsare!
Började dagen med att gå upp vid halv 12 tiden... Hehe.
Käkade frulle, fixade iordning mig och åkte till farmor.
Hämtade Calle vid halv 3 tiden som faktist var ovanligt glad att se mig, gullunge!
Åkte hem vid halv sex, åt middag och gick sedan hem till mamma.
Min dag lite kortfattat! Haha.

Men jaa nu till det mest intressanta!
Har dansuppvisning imorrn. Är sååååå TAGGAD! Ska bli så kul!
Jag och Sara tar tåget som går kvart i åtta imorrn bitti.. haha måste vara där redan kl nio..
Tror det kommer bli superbra... För mig och sara i alla fall. Det är vi + två till som kan dansen. Sen är det nåra andra som är lite smått efter... Haha.
Men önska mig lycka till!



Jag och Sara kommer medverka i Blue Box Show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0