Systrarna Fröberg!

Halloj allihopa! Förlt för dålig uppdatering men datorn har inte alls intresserat mig den här veckan.

Den här veckan har varit lite stressig. Har haft spanskaprov som gick jättebra. Får nog minst C men förhoppningsvis högsta betyg som vanligt.
Vi har NO prov om ljud och ljus på tisdag oxå... Och här har ni en som inte fattar ett skit... Haha.
Men får göra det bästa jag kan.

Idag kommer lite släkt och firar mig och Anna. Anna fyllde 13 år i onsdags. Och jag fyller 15 på fredag!
Men vi ska fika lite och så blir det lite presenter och så.
Var duktig idag och började med ett springpass fram och tillbaka till mamma. Det var väl 4 km totalt kanske.. 
Vaknade vid nio och en halvtimme senare var jag utanför dörren med joggingskorna på. 
Känner mig jättepigg faktist. 
Om man är seg och så så kan jag verkligen rekomendera att gå ut och springa eller bara promenera. 
Det är jätteskönt!

Men ska börja göra mig iordning nu. 

En blid från när vi var och klättrade!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0