Sunny day!

Goddag!
Igår var jag och shoppade med linn och Anna. Handlade för typ 800... Känner mig rik! haha.
Ni får bilder på allt senare i veckan men det blev bland annat en byxdress och en ny sommarklänning i korallfärg.
Superfina!

Har bara tagit det soft idag... Har faktist badat för första gången i år. Och så tog jag en sväng hem till pappa.
Och nu sitter jag här hemma hos mamma och går in på datan. Nu när det är så fint väder vill jag inte spendera dagen framför denna sak.. Haha men så fort jag går in så gör jag ett inlägg! Så ni blir inte av med mig inte!

Imorrn så är det rep hela dagen och på kvällen är det konsert. Hoppas verkligen det går bra! Är i alla fall sjukt taggad. Trotts att jag är jättehes och har haft ont i halsen i typ 5 dagar..
Det får gå helt enkelt ;)



Fina klassen! Imorrn kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0