Sovmorgon!

God förmiddag!
Börjar kl 11 i fredrika bremer för att repa inför konserten på måndag och tisdag.
Skönt med lite sovmorgon. Har inte varit så jättefrisk dom senaste dagarna. I tisdagsså sjöng vi i ca 6 timmar...
Och dagen därpå repade vi i 4... Så min röst är ju inte alls den bästa.
Får absolut inte sjunga idag om rösten ska hålla till måndag och tisdag. Får mima istället...
Haha.
Hade faktist lite feber igår men det gick över. Så min kropp behövde verkligen sova. Sov faktist 10 timmar... DUKTIGT!

Jag får ta lite bilder snart så jag har nåt nytt att lägga upp på bloggen... Men ni får nöja er med de gamla vanliga ett tag till.



Har gått i shorts i fem dagar nu... Sommarn är på väg! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0