Värsta lugna dagen!

Är hemma nu efter en väldigt lugn dag på hotellet.
Eftersom det är första dagen på veckan så var det inte så mycket att göra.
Men imorgn blir det mycket mer folk och därmed mer att göra.

Fick börja med att göra smoothie och skära grönsaker. Sedan fick jag städa i ett förråd och plocka lite under frukost och lunchbuffen.
Imorgon börjar jag 07.00 och slutar 14.00.
Kommer göra det tre dagar framåt.

Jag kommer även få hålla på lite med kassaapparaten som jag tycker ska bli ganska kul.
Sitta och ta betalt med en riktig apparat och se proffsig ut!
Haha.
Kommer nog fota min uniforn imorrn så ni får se den.
Den sitter ganska snyggt! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0