Slutade tydligen 12...

Hade helt glömt bort att jag hade halv studiedag idag så slutade tolv.
Lika dant imorgon.
Ska upp till Najaden och be min handledare att fylla i ett papper till praoen.
Kanske tar en fika med Johanna sen.
Åkte direkt till Farmor och Calle idag efter skolan.
Ganska skönt att kunna åka dit och softa ibland.
Ska sätta mig och plugga till Ma-provet efter maten.
Måste verkligen försöka höja betyget i matte. I alla fall från E till D den här terminen och så jobbar jag bara uppot tills jag slutar 9:an.

Känner att jag måste gå och lägga mig lite tidigare idag också..
Har varit lite småtrött.


Kommentarer
Postat av: jag gillar din blogg den är ur läcker <3 ;)

jag gillar din blogg den är ur läcker <3 ;)

2012-03-06 @ 21:53:56
URL: http://mylongsweetlife.blogg.se/?tmp=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0