Inlägg = BORTA!

Skrev ett inlägg via mobilen idag men det verkar ha försvunnit...
Aja. Lite irriterad blir man med what ever. Försöker just nu få tag på Amanda men hon svarar inte..
Amanda, sötnöt.... KOLLA DIN MOBILTELEFON!!!!!!

Snart börjar skolan igen.. Den här veckan har gått jävligt snabbt..
USH och så har vi matteprov på onsdag.. Och jag minns ej hur man räknar ut area och omkrets..
KILL ME!
Måste verkligen se till att höja betyget i matte den här terminen.. Inte mitt bästa ämne direkt.

Idag har vi varit och bowlat med pappa. Kom faktist tvåa! Men det blev ingen strike.
Pappa som däremot gjorde strike på första försöket... Där fattade man ju att chansen till vinst var bortblåst..
Sedan åkte vi hem till calle och Johanna och lekte lite där en stund och sedan vi 17.00 tiden gick vi till pizzerian.
Annas och min present till pappa när han fyllde år var ju att vi skulle bjussa på pizza.
Alla var nog ganska sugna på det.

Jätte tidigt imorgon åker Anna till kungsbergen med Johanna, Linn, Micke och Calle. Så jag, pappa och kanske farmor drar iväg till sikla och kollar om vi hittar nån vårjacka till mig.
Pappas tjej jobbar där oxå så vi tittar väl in hos henne.

Nu fick ni ett ganska så långt inlägg!
Haha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0