Kanske kör på en 20 dagar???

Godmorgon!
Jag vet att 20dagarsgrejen är fett ute men varför inte???

Idag vet jag inte om jag ska haka på Linn och Anna eller om jag ska ta ännu en dag till att bara softa...

Vid fyra-tiden ska jag i alla fall till Johanna och kolla på en cykel.
Vi får se om jag gillar den eller inte..

Men aja här är 20dagars grejen!

1. En bild på dig + beskrivning.
2. En bild på någon/flera i din familj.
3. En bild på ditt husdjur.
4. En bild som du aldrig har lagt ut.
5. En bild på en plats du verkligen vill åka till.
6. En bild på din/dina idoler.
7. Din favoritlåt.
8. En låt från din barndom.
9. En bild på en/flera vänner som står dig nära.
10. En bild på den snyggaste killen.
11. En gammal bild på dig.
12. En bild på en bok du rekomenderar.
13. En bild på min outfit.
14. Profilbilden med mest likes på facebook.
15. Bästa filmen.
16. En bild på din absolut bästa vän.
17. En bild på en person du saknar.
18. En bild på någon som betyder mycket för dig.
19. En bild på dit favoritdjur. 
20. Den nyaste bilden på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0