Dag 5. En plats du verkligen vill åka till!

En plats jag vill åka till...Hmmm... Det måste nog vara thailand!
Nån gång i mitt liv, oavsett om jag blir fattig eller rik när jag blir stor så ska jag åka till thailand och hyra en bungalow vid stranden.
Det är ett måste before I die! Vet inte varför jag vill just det men det verkar så himla mysigt.
Och jag ska heller inte ha nåt speciellt datum där jag ska åka hem. Om jag vill stanna i två månader så gör jag det.
Bara kunna sitta och njuta hela dagarna! Det vore nåt!
 

Kommentarer
Postat av: joahnna

Min vän Denny bygger bungalow i thailand. Klara under 2013:-)Nice, när jag slutat få barn så ska vi åka!;-)Puss finaste Linnea.

2012-07-02 @ 07:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0