Back on track!

Eftersom sommarn har dragit igång nu så förstår ni säkert att det blir mindre uppdatering. Men uppdaterar så gott jag kan!
 
Har tagit det rätt chill de senaste dagarna. Men idag kom Sara över en stund och käkade middag. Vi satt och snackade lite på studsmattan sen. En rätt rolig konversation fick vi till haha. Men den är lite för hemlig för att skriva ut på bloggen. Kul att träffa henne i alla fall. Varken hon eller jag har varit på friidrottsträningarna på jättelänge så har inte träffats på ett tag.
 
Har precis varit nere vid statoil och köpt en chokladkaka och en mentos. För andra dagen i rad... Har man veckan så har man right?
Juste. Hittade min gamla klocka i en låda. La upp den på skrivbordet så jag skulle veta vart jag har den. Men gud den låter ju ashögt på natten när man ska sova....
TICK TACK TICK TACK..... Ush!
 
Imorgon kommer det lite släktingar som ska vara med och fira Andreas som fyller 18 på måndag.
Hoppas han flyttar hemifrån snart så jag kan få hans rum! Haha nee skoja.
 
Ska tjocka i mig lite godis och så nu.... Bye bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0