Min kära blogg!!!

Äntligen kommer ett inlägg! Åh har faktist saknat bloggen lite!
Bilderna jag har tagit de senaste 2 veckorna från Hjo och Hassela kommer upp lite då och då. kommer alltså inte lägga in allihopa i ett enda inlägg utan dom ploppar upp lite titt som tätt.
 
Kom hem från hassela igår natt. Vid typ halv tolv tiden eller nåt sånt.
Har haft det supermysigt däruppe med pappa, syrran farmor och farfar. Vi var och plockade lite blåbär en kväll och red islandshästar en dag oxå. Även fast det inte blev så långvarit där uppe så var det skönt att komma bort ett tag.
 
Idag träffade jag Nora vid 13.30 tiden och så gick vi och köpte slush (stavning???). Sen blev det film hemma hos mig och vid 18-tiden drog vi till rudan och tog ett kvällsdopp. Har haft en supermysig dag.
Imorgon drar vi till flatenbadet ett par timmar oxå. Hoppas att det är fint väder annars får vi hitta på nåt annat.
 
Snart börjar skolan igen... Är rätt taggad faktist. Nu är det sista året innan gymnasiet. Det har gått så sjukt fort. Tänk att min kära klass ska splittras snart... Nej ush vill inte tänka på det.
Men det är ju bara att jobba järnet så man kan komma in på det man vill sen till gymnasiet! Right?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0