Anmälan till talangjakten: Check!

Har precis skickat ett mail och anmält mig till talangjakten.
Är lite pirrig inför audition... men det är ju ett tag kvar.
Tänkte faktist sova nu... Är jättetrött. Har varit det hela veckan så hoppas dom sista två dagarna går riktigt fort!
Om jag inte har nåt speciellt att göra på lördag så kanske jag spenderar hela dagen i sängen...
Brukar göra det ibland.. Vaknar vid 12.00 typ... Och sen ligger jag bara och kollar på tv och så..
Brukar inte ens hinna ta av mig pyjamasen innan det är dags att sova igen. Haha.
Men jag, pappa och Anna ska gå och käka på donken sen på eftermiddan så måste väl byta om till ett par mjukisbrallor i alla fall..
Haha men gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0