Nyårsafton!!!

Halloj alla glada!
Bara jag som är fett taggad tills 2013???
Fett weird det kommer vara... Man är ju så himla van vid att säga 2012.
 
Min nyårsafton spenderas i alla fall hemma hos pappa med min kära familj. Ska självklart ta lite bilder under kvällen som kommer upp senare i veckan. Alla gäster kommer vid 17-tiden.
Till middag blire kött fondue!!!!! OMG har inte ätit det på jättelänge! så gott! Sen blire nog lite lekar för att ha något att göra fram till tolvslaget. Typ gissa låten eller nåt haha.
 
Här kommer min nyårs outfit! Var tvungen att ta med webbkameran för jag har glömt sladde till systemkameran hemma hos mamma... Oups. Men ni får nöja er med det så länge!
 
Tröja: Newyorker, Byxor: Gina Tricot, Armband: Gina Tricot, Ring: Glitter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

härlig blogg :)

2012-12-31 @ 14:59:33
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0