Lika bra att inte skriva alls...

Halloj hur mår ni?
Med mig är det bara bra i alla fall. Det var julavslutning idag i skolan och vi fick våra betyg. Hade 225 poäng förra terminen men nu hade jag 242.5. Så har höjt mig i några ämnen och är jättenöjd! Jag som oftast inte är den smartaste i klassen haha.
 
Har skippat bloggandet ett tag nu eftersom jag verkligen inte har haft nåt kul eller bra att blogga om... Lika bra att inte skriva alls då istället för att tråka ut alla.
 
De sista dagarna har varit jättebra. Lite sovmorgnar här och var. Och imorgon blir det bio med syrran och Linn.
Var i Haninge C idag och handlade lite julklappar oxå. Första julen där jag verkligen känner att jag köpt nåt bra. Haha.
 
För två dagar sedan skulle min nya lilla kusin Ayla födas... men den envisa lilla plutten vill ju inte komma ut. Så man får fortsätta vänta helt enkelt. Förhoppningsvis kommer hon före julafton. Helst inatt eller imorgon. Lilla pluttan vad jag saknar henne. Vill att hon ska komma NU! Även fast jag aldrig träffat henne utan bara klappat på magen hon ligger i så är kärleken så otroligt stor! En till liten pluttis som jag ska älska tills jag spricker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0