Shoho!

Well hello allihopa!
Gick upp ganska sent idag... Jag som tänkte börja vända på dygnet igen och gå upp vid 09-tiden men näedå.. Gick upp kl 11 typ... Oupsie! Hehe.
Ska till Johanna och Calle vid 14.30 på en liten fika och sen bär det av till Emma och hennes familj.
Vi ska äta middag där och så. kommer nog hem rätt sent. Kanske kan fixa ett inlägg hemma hos Emma eller så hör vi imorrn.
 
Ska framkalla typ 20 bilder snart som jag ska rama in. Eller har bara tio ramar så de andra tio får ligga på nån hylla tills jag vet vad jag ska göra av dom.
Har rensat alla bilder på datan så har inga nya. Får fixa det när jag hittat kameraladdaren.
Kramizzzz
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Vet du vilken tidning bilden i detta inlägg är fotad? http://idahtt.blogg.se/2012/august/gissa-vilken-tidning.html
Gissar du rätt så får du en länk till din blogg! :)

2012-08-17 @ 14:12:45
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0