När jag ändå höll på...

Godmorgon!
 
När jag ändå höll på med headern igår så fixade jag till kategorierna lite oxå. La till nån ny och tog bort några gamla. Tänkte göra bloggen lite roligare att läsa!
Om det är nån mer kategori ni tycker att jag borde ha så är det bara och säga till!
 
Gick upp för typ en halvtimme sen. Vaknade och sa hejdå till mamma som gick till jobbet vid 6 tiden i morse. men kunde typ inte somna om sen. Men det gjorde jag tillslut!
 
Har fått en engelska bok av mamma. Ska träna lite att läsa engelska nu innan 9:an börjar. Suger på att läsa engelska och jag vill ju gärna behölla mitt B efter nationella oxå. Känns som jag kommer sumpa betyget där. Men jag kämpar på!
Den är hur som helst ganska bra. Har bara kommit typ 6 sidor men den verkar bra! Den heter ''The witches'' och är skriver av Roald Dahl. Om ni oxå behöver träna på engelska så tycker jag att ni ska läsa den. Den är inte för lätt och inte för svår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0