answering the question!

Caroline:                                           
 Hej,vad använder du för mascara?.. sjuuuuukt fina ögonfransar! Snälla svara i ett inlägg för har ingen blogg :(
kram
 
Svar: Jag brukar använda 3 olika mascaror. Inte på samma gång men dom som jag gillar är:
 
Full Lashes: Det är den jag gillar bäst av alla. Den gör fransarna jättefina och man blir inte svart under ögonen av den!
 
Loreal double extension! Den Är jättebra just för att den vita mascaran gör ögonfransarna längre. På mig funkar det utmärkt. Men det negativa är att man kan bli LITE svart under ögonen. Men annars är det superbra!
 
 
Build up volume mascara! Den gör fransarna jättefina men även den kan man bli lite svart under ögonen av.
 
 
Hoppas du har fått det svar du vill ha. Förlåt att bildstorlekarna är lite weird men jag tog bilderna från google och där är dom ju i olika storlekar.
kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

oh,tack för att du svarade på ett inlägg, kram!

2012-08-09 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0