Pigg och fräch!

Under dom här två veckorna så har jag verkligen fått lite sömn. Har ju börjat runt sju nästan varenda dag.
Men jag sov ca 10 timmar inatt. Och det behövdes verkligen.
Men jag saknade frukostbuffen idag när jag käkade frulle.

Hur som helst, idag ska jag träffa Nora. Vi tänkte dra upp till centrum och kolla sommarskor.. Eller jag ska försöka hitta nåra i alla fall.
Hoppas det är öppet bara.
Ikväll blir det middag på Pizza hut!
OOOOH Va gott!

Igår var det tydligen ingen träning.. ÅÅÅÅH jag som tyckte det skulle bli så skönt att få gymma lite. Men närå. Så jag tog på mig gympaskorna och joggad hem till pappa.
Duktigt! Haha. Men nu så ska det ju såklart bli skitväder och en jävla massa blötsnö så får väl ta uppehåll med joggningen. Ush va tråkigt..
Aja. Får väl köra ett riktigt styrkepass här hemma nån dag då..

Hörs senare!



Haha kolla vad länge sen!
Vad kort hår jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0