Now you are just somebody that i used to know!

God dag allihopa!
Det var väldigt lungt idag på jobbet, blir det även imorgon. Det är nästan inga bokade på varken frullen eller lunchen... Aja. Ju mindre desto skönare. Haha.
Fick faktist gå en timme tidigare idag. Skulle ha slutat 15.00 men slutade 14.00.
Så jag tog en tripp till farmor och Calle. Lillen är lite småsjuk så han va lite lessen och så..
Nutteplutt!
Nu har jag i alla fall pallrat mig hem till pappa. Blir nog lite käk snart.
Imorgon så fyller min älskade farmor år! Så då ska vi till Johanna och käka lite och fira henne.
Det blir ju lite mysigt.
Börjar vid 07.00 imorrn... USH det är så himla tidigt.
Men aja om det inte är så mycket o göra kanske jag får sluta redan vid 13.00... Vem vet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0